Veelgestelde vragen

  1. Controleer je Track & Trace code van het pakket en controleer wanneer het product wordt verwacht.
  2. Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer je postcode
  3. Klopt dit allemaal en je hebt het niet ontvangen bel dan met +31 85 018 82 74

Heeft u iets verstuurd wat naar een onjuist adres is gestuurd en je hebt nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef dit dan door via +31 85 018 82 74.

Dat lossen wij voor u op. Vul binnen 10 dagen een retour formulier in. Hierin kunt u aangeven dat het product is beschadig en dat u een vervangend product wilt.

Volg je verzending met de Track & Trace code uit je verzendbevestiging mail. Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Bel dan met +31 85 018 82 74.

Al onze producten worden geleverd met 24 maanden garantie.

Wij leveren onze producten met de groots mogelijke zorg. Mocht er ondanks dat iets niet goed zijn gegaan kunt u ons dit melden via het garantie formulier. Wij nemen dan binnen 10 werkdagen contact met u op.